orkesterhylla.nu


Analysera Mera…
augusti 15, 2008, 07:40
Filed under: Funderingar, Musik

Försök få grepp om den här gubben genom att se vad han har lyssnat på under veckan som gått…

Alphabeat, Buddy Holly, Tracy Killeen, The Answer, Backyard Babies, Tom Waits, Lars Winnerbäck, Katy Perry, Sugarland, Testament, Black Stone Cherry, Mamma Mia Soundtrack, Kathy Mattea, The Refreshments, Kristian Anttila, Miss Li, Taylor Swift, Blackfoot…



Ompriotering…
augusti 15, 2008, 07:06
Filed under: Livet

Måste tvätta… korgen är full… vill inte…

Måste städa… dammsuga… vill inte…

Måste hänga upp… den där tavlan där inne… vill inte…

Måste diska… inte mycket, men… vill inte…

Måste leta rätt… på boken jag har i garderoben… vill inte…

 

 

Måste inte… bada ett jättevarmt bad… men det jag ska!

Måste inte… hälla upp en stor Laphroaig… men det ska jag!

Måste inte… lyssna igenom T.Waits låtar, samtidigt som badet och glaset med sprit… men det ska jag!

Måste inte… äta glass rakt ur paketen efter badet.. men det ska jag!

Måste inte … se på någon film, somna i soffan innan den är slut… men det ska jag!